ZikleHulpForum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
ZikleHulpForum

ZikleHulpForum jou online zikle hulp
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 [TuT] Blenden [TuT]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Mitch
Admin
Mitch


Aantal berichten : 125
Karma : 16698
Join date : 11-04-09

[TuT] Blenden [TuT] Empty
BerichtOnderwerp: [TuT] Blenden [TuT]   [TuT] Blenden [TuT] Emptydi apr 14, 2009 4:24 pm

Stap 1: Je kiest 2 plaatjes of meer, waarmee je blend wil maken, ik zou photoshoots nemen en dan met goeie kwaliteit. Ik gebruik plaatjes van Final Fantasy. #1 #2 Maar jy kan er natuurlyk wat van sweetandtalented uitkiezen
Stap 2: Open een nieuw vel, met deze #instelling. We gebruiken 800x600, dat is lekker groot. Later kan je het resizen.
Stap 3: Kopiër de plaatjes en plak het erin met CTRL L. Verklein ze eventueel.
Stap 4: Verschuif ze naar de goeie plek, waar je zelf wilt! Zie #Screenshot1
user posted image
Stap 5: Pak het gummetje of de Freehand tool, zet de feather op 20 of 30. En haal stukjes ervan weg, die de andere blend bedekken! Zie #Screenshot2
user posted image
Stap 6: Plak textures erop! Als je een site moet weten voor mooie textures moet je pb sturen want ik ga die niet in dit topic zetten want dadelyk heeft weer iedereen een texture van die site ofzo :'D Zie #Screenshot3
user posted image
Stap 7: Zet de blendmode op Screen of Overlay of Soft light ofzo. Ik zet het op Hard Light. Zie #Screenshot4
user posted image
Stap 8: Versier m nog met andere textures nog doormekaar, leuke tekstje erbij.. Ik ga hierop niet uitgebreid op in, omdat het in deze tut vooral om het blenden zelf gaat. Zie de resultaat! #Klik.
user posted image

Op de screenshots staan soms de verkeerde nummers van de stappen, maar je hoeft daar niet op te letten, volg maar gewoon de tut :'D
& Ja ik heb em van een site gekopieerd, maar daar stond het gewoon handig :')
& er zyn natuurlyk nog veel andere manieren om te blenden, maar dit is wel een makkelyke (: Succes.

Bron Zikle

Sorry. Er zitten geen screens bij o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
https://ziklehulpforum.actieforum.com
 
[TuT] Blenden [TuT]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
ZikleHulpForum :: Hulp :: Layout / blend maken-
Ga naar: